Poprzedni temat
Następny temat
Drukuj temat
B
old hand
old hand
B Offline
Szperałem nieco w dziale "To i Owo" jednak nie znalazłem nic w temacie nawigacji samochodowych.

Otóż chciałbym się poradzić jaka nawigacja będzie najlepsza do podróżowania po całej Unii Europejskiej? Czy są jakieś uniwersalne urządzenia i oprogramowanie?

Kolega także podrzucił mi wątek telefonu komórkowego czy innego urządzenia z zainstalowanym windowsem, dzięki czemu można w nim zainstalować kilka różnych aplikacji i stosować tą która jest odpowiednia na danej trasie.

Będę wdzięczny za Wasze podpowiedzi, bo jak widzicie jestem zielony w tym temacie.

Mam na tę zabawkę max. 1 000 PLN.

Z góry wielkie dzięki za pomoc.

Pozdrawiam
Blanc

Bonus: Unibet
W
Carpal Tunnel
Carpal Tunnel
W Offline
Jaki masz telefon? Jeśli coś z Nokii z wbudowanym GPSem to wejdź na stronę Nokii i sprawdź darmowe mapy OVI. To najtańsza opcja.

Jeśli jednak chcesz navi to powiedz mi, chcesz być legal czy nie koniecznie? Jak możesz jeździć z nielegalem, to kum najprostszą navi z Windowsem.

Originally Posted by Blancorn
Szperałem nieco w dziale "To i Owo" jednak nie znalazłem nic w temacie nawigacji samochodowych.

Otóż chciałbym się poradzić jaka nawigacja będzie najlepsza do podróżowania po całej Unii Europejskiej? Czy są jakieś uniwersalne urządzenia i oprogramowanie?

Kolega także podrzucił mi wątek telefonu komórkowego czy innego urządzenia z zainstalowanym windowsem, dzięki czemu można w nim zainstalować kilka różnych aplikacji i stosować tą która jest odpowiednia na danej trasie.

Będę wdzięczny za Wasze podpowiedzi, bo jak widzicie jestem zielony w tym temacie.

Mam na tę zabawkę max. 1 000 PLN.

Z góry wielkie dzięki za pomoc.

Pozdrawiam
Blanc

Ile calowy ekran ma byc 4,3-4,7 czy 7 ?

Carpal Tunnel
Carpal Tunnel