|
|
veteran
|
|
veteran
Panowie,znalazłem ciekawe ogłoszenie pracy: praca [ pracuj.pl] Nie wiem,jak sie zabrać za list motywacyjny,nie mam doświadczenia jako przedstawiciel handlowy,jedynie mam doświadczenie w handlu,jako doradca klienta w banku.Mój handicap to ogromna wiedza nt. piłki nożnej,notabene jak każdy na tym forum. Co w tym liście powinno się znaleźć?? pomożecie>?Ewentualnie jakieś precyzyjne sformułowania,mile widziane. 
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
po co Ci list motywacyjny? Chcesz pisać ze chciałbyś pracować w tej firmie ponieważ daje możliwości rozwoju itp jak to zazwyczaj w listach motywacyjnych. Dla mnie list motywacyjny to bezsens bo skąd mam pisać co mnie motywuje do pracy na tym stanowisku i w tej firmie skoro wszystkiego dowiem sie dopiero na rozmowie kwalifikacyjnej i podczas 1wszych dni pracy. Ja nawet jak proszą o lict to nigdy go nie wysyłam bo to dla mnie bez sensu. Bo nawet nie wiadomo o czym tą wode tam lać. Będziesz ich ściemniał na rozmowie jaki to jesteś zajebisty  GL 
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
najpierw musza go na ta rozmowe zaprosic, a jesli prosza o wyslanie listu, a ten go nie wysle to bardzo szczerze watpie czy go zaprosza 
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
Exp a widziałeś tam notke o liście motywayjnym?
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
"Aplikacja" zazwyczaj oznacza CV i list motywacyjny.
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
aplikacja piszą wszyscy a jak chcą list motywacyjny to dodają CV i list  zazwyczaj. ale każdy ma swoje zazwyczaj. Jaki jest sens w ogóle pisania listu motywacyjnego?
|
|
|
|
|
Blade Runner
|
|
Blade Runner
List motywacyjny to jeden wielki bullshit. Każdy pisze tam oklepane banały i formułki, które pracodawca chce usłyszeć. A pracodawcy pewnie rzygają po przeczytaniu 100 identycznych listów motywacyjnych.
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel