|
|
enthusiast
|
|
enthusiast
W tej kolejce Ekstraklasy Ladbrokes udostepnia wszystkie mecze do typowania w trybie na zywo - zapraszamy!
|
|
|
|
|
enthusiast
|
|
enthusiast
oni są jacyś pierdolnięci. Nie gram tam od lat bo mam limity rzędu kilku $ ale z ciekawości dzisiaj zalogowałem się a tam wiadomość "we will start to apply a monthly Fee to this account if it remains inactive"
buahahah, no żesz kierwa rozjebali mnie na maxa z samego rana
|
|
|
|
|
old hand
|
|
old hand
Może głupie pytanie, ale czy jest możliwość wpłaty do nich przez przelewy24? Albo innym jakimś szybkim sposobem z mBanku?
P.S. Freebet jest 50 PLN, ktoś tu pisał o większym, że niedługo będzie.
|
|
|
|
|
Zbanowany
|
|
Zbanowany
Co do wplat to juz tak dlugo uzywam jednej metody,ze nawet nie pamietam czy byly przelewy24 dostepne ,ale na stronie nie widze tej mozliwosci .Jesli sie myle to prosze niech ktos poprawi Przyznaje,ze zapomnielismy o tej zmianie free beta bo bylo wiele innych spraw na glowie Podczas rejestracji wpisz Promotion Code MECZPL ,obstaw w ciagu 24h zaklad za minimum 75 PLN i podeslij mi login z Ladbrokes [ ladbrokes.com] otrzymasz wyzszy free bet od podanego na stronie
|
|
|
|
|
Pooh-Bah
|
|
Pooh-Bah
Jest mozliwosc przez przelewy24.
|
|
|
|
|
old hand
|
|
old hand
Dzięki za pomoc.
Rafał, sprawdź priva.
|
|
|
|
|
old hand
|
|
old hand
Jest mozliwosc przez przelewy24. Ile mniej więcej idzie do nich przelew? Na Betssonie zwykle trwa to ok. 5 minut, tutaj już od ok. 20min nie ma na koncie
|
|
|
|
|
Pooh-Bah
|
|
Pooh-Bah
Z tego co pamietam kolo 10-15 minut.
|
|
|
|
|
old hand
|
|
old hand
Ok, kasa jest już u nich.
Teraz takie pytanie: Pierwszy kupon musi mieć tylko jedno zdarzenie? Czy może mieć więcej? Bo nie do końca chyba zrozumiałem.
|
|
|
|
|
old hand
|
|
old hand
Jaka kpina, na mecz Polonii z Lechem 5 zakładow :E
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
Potrzebuję pomocy przy wypłacie pieniędzy na konto bankowe. Co dokładnie mam wpisać w poszczególne miejsca?