Poprzedni temat
Następny temat
Drukuj temat
Strona 11 z 25 1 2 9 10 11 12 13 24 25
S
Pooh-Bah
Pooh-Bah
S Offline
czy ten Philips/Samsung co zaproponował michael89 w zupełności mi wystarczy do odbioru naziemnej TV cyfrowej, od czasu do czasu oglądam TV i niechcialbym wykosztowywać się, maksimum to 1800zł. Nie znam się, więc LCD, LED czy Plasma nie istotne smile

wwwujek gdzie jesteś smile

Bonus: Unibet
Ana <3
Ana <3
Ja dałem 1900zł za TX-P42S30 Panasonic.

przyzwoita plazma 42 calowa dobrej firmy za przystępną kasę.

filmy z usb - piękna sprawa. problemy z napisami (wystarczy przekonwertować w subedicie bez polskich znaków i już jest ok).

kanały HD - wypasik

pozostałe kanały z naziemnej cyfrowej - do przyjęcia, przyzwoity obraz.

problemy/wady -> z odległości ok. 20cm od ekranu widać duże rozmazania smugi. z metra już żyleta, ale z turbo bliska mgiełka.
problemy z niektórymi plikami video z usb, niektóre po prostu nie chcą się odpalić. szkoda mi zachodu, żeby rozgryźć problem.

ogólnie; moje potrzeby spełnia, bez zbędnych fajerwerków, za takie pieniądze plazma 42-calowa --> polecam.

Lucio Fulci Forever
Lucio Fulci Forever
Llama czy jestes w stanie bardziej opisać te smugi?
ten model Panasa jest na razie u mnie na 1 pozycji do kupna
jakie rozszerzenia z USB nie chcą się odpalić?

Carpal Tunnel
Carpal Tunnel
A zapytam tu, może mi ktoś pomoże.

Mam kino domowe Panasonic SA-PT465.
Problem jest taki, że jak mam film z napisami i wrzucam go do kina na pendrivie, to te napisy widzi, natomiast kiedy nagram na płytkę to już napisów nie widzi.

Ktoś coś na ten temat potrafi konstruktywnego wymyślić? tongue

Carpal Tunnel
Carpal Tunnel
Proste, z usb czyta ci ten format a plyty nie smile