Poprzedni temat
Następny temat
Drukuj temat
Strona 2 z 6 1 2 3 4 5 6
Carpal Tunnel
Carpal Tunnel
Ja studiuję informatykę i się zastanawiam czy nie wziąć jako drugiego kierunku budownictwa. Dziwnie wygląda mi takie połączenie i nie wiem czy warto. Może ktoś się wypowiedzieć czy budownictwo zajmuje dużo czasu?

Bonus: Unibet
L
enthusiast
enthusiast
L Offline
Kiedyś miałem też pomysł żeby pojsc na technologie żywienia, bo z tego co patrzylem to na kierunku tym matma, biol czy fiz są jednakowo punktowane; w sumie z biologią czy chemią też mi dobrze idzie tylko boje się że na studiach może być akurat z tymi przedmiotami gorzej bo ewidentnie są to studia biologiczno-chemiczne, chyba ze się myle:)

Carpal Tunnel
Carpal Tunnel
Originally Posted by Zbigniew
Ja studiuję informatykę i się zastanawiam czy nie wziąć jako drugiego kierunku budownictwa. Dziwnie wygląda mi takie połączenie i nie wiem czy warto. Może ktoś się wypowiedzieć czy budownictwo zajmuje dużo czasu?

Ja bym sie skupil na jednym kierunku. Bo budownictwo i infa to nie sa tak bliskie sobie kierunki. Bo tak moze sie okazac, ze ani z dobry z Ciebie informatyk ani budowniczy ....
Chociaz to tylko moja opinia.

K
Carpal Tunnel
Carpal Tunnel
K Offline
Jak nie ściga Cię wojsko i jesteś osobą inteligentną, to nawet nie zaczynaj. G.... z tego jest oprócz papierka, a papierek też g.... warty smile

Carpal Tunnel
Carpal Tunnel
zalezy jeszcze gdzie studiujesz tą informatykę, ale raczej te dwa kierunki trudno połaczyć;
widze że większość ludzi podziela tu pogląd że budownictwo ma przyszłość, znajdujemy się na progu gigantycznego boomu budowlanego który powienien potrwać dobre 15-20 lat, co do informy to technologie zmieniają się tak szybko że trzeba by się uczyć całe życie;