|
|
Pooh-Bah
|
|
Pooh-Bah
Jestem laikiem w sprawach transferu pieniędzy on-line. Czy posiadając eKonto w Mbanku w kilka sekund zasilić konto buka on line. Czy potrzebuje eKarty? i w jaki sposób najlepiej "zaopatrzyć" konto. I co daje mi karta VisaElektron dodawana przy założeniu konta?
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
Czy posiadając eKonto w Mbanku w kilka sekund zasilić konto buka on line. Generalnie nie, chyba, że któryś buk ma opcję wpłaty przez mTransfer. Wtedy kasa jest na koncie po kilku minutach. Tak możliwość jest w betssonie, o innych bukach nie wiem. W większości przypadków tak, jeżeli nie chcesz czekać 2-3 dni roboczych i w jaki sposób najlepiej "zaopatrzyć" konto. Właśnie za pomocą e-karty. Dobrze jest też mieś trochę środków na netellerze albo moneybookers (ale to już inny temat) I co daje mi karta VisaElektron dodawana przy założeniu konta? Możesz robić za jej pomocą zakupy i wypłacać pieniądze w bankomacie. pozdr.
|
|
|
|
|
stranger
|
|
stranger
Karta Visa Elektron z mbanku nie daje możliwości dokonywania wpłat przez neta. Natomiast dokonać wpłaty możesz przez Mtransfer ale tylko z tego co wiem do Betsson. Parę razy probowałem i jest to bezproblemowe i trwa około 15 minut
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
ile trwa aktywacja przelewow w mbanku, jak dzis aktywowalem konto?
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
Mam ustawione hasła jednorazowe na sms i zmieniłem numer telefonu i teraz nie wiem gdzie w mBanku zmienia się numer telefonu. Mam ekonto. Trzeba dzwonić na mlinie czy da się samemu zmienić?
|
|
|
|
|
member
|
|
member
Jeśli Twoja komórka nie jest zarejestrowana w mBanku lub mBank posiada w bazie nieaktualny numer, przed uruchomieniem usługi należy zgłosić telefon lub zaktualizować numer u Operatorów mLinii: 0 801 300 800. Wszystko jasne.
|
|
|
|
|
veteran
|
|
veteran