Poprzedni temat
Następny temat
Drukuj temat
Strona 4 z 11 1 2 3 4 5 6 10 11
Carpal Tunnel
Carpal Tunnel
W aktegorii głupawych komedii rządzi ostatnio:

Don't Mess with Zohan
w Polsce pod tytułem "Nie zadzieraj z Fryzjerem" wink

Adam Sandler jako były izraelski antyterrorysta, który pragnie zostać fryzjerem, trzeba lubic tego typu klimaty, ale kilka scen jest naprawdę niezłych

Bonus: Unibet
Carpal Tunnel
Carpal Tunnel

Dobrze się zapowiada laugh

Carpal Tunnel
Carpal Tunnel

Wczoraj byłem Mrocznym rycerzu wink [dziwnie brzmią te tłumaczenia tytułów, jak zwykle z resztą ;)]

Powiem tak: generalnie nie jestem amatorem tego typu filmów, ale na ten wyjątkowo się skusiłem i nie żałuje. Osobiście przez cały film byłem "wbity w fotel" i przeniosłem się całkowicie w filmową rzeczywistość (ach ta wyobraźnia wink ).

Wartka akcja, dobre dialogi, świetna muzyka, ciekawe postacie, tylko odrobinę (naprawdę odrobinę) zbędnego amerykańskiego patosu.

Film zdecydowanie do obejrzenia w kinie.

Ogólnie dla mnie 9/10.

PS Heath Ledger jako Joker ---> shocked
11/10 tongue

Carpal Tunnel
Carpal Tunnel
Od września na TV jedne z najlepszych seriali ostatnich lat:

Dexter
Californication

ooo

Carpal Tunnel
Carpal Tunnel
edit: na TVN

Carpal Tunnel
Carpal Tunnel
edit: na TVN

P
Carpal Tunnel
Carpal Tunnel
P Offline
znając TVN to pewnie dadzą w godzinach nocnych, że mało kto będzie to oglądał.

Y
Carpal Tunnel
Carpal Tunnel
Y Offline
Originally Posted by pescar
znając TVN to pewnie dadzą w godzinach nocnych, że mało kto będzie to oglądał.

o 23:30, chyba we wtorki, najpierw Dexter bedzie lecial, po skonczeniu sezonu bedzie Californiacation

Y
Carpal Tunnel
Carpal Tunnel
Y Offline
Dexter we wtorki od 2 wrzesnia do 18 listopada we wtorki o 23:30
Californication od 25 listopada o 23:30

Carpal Tunnel
Carpal Tunnel
rozumiem, ze zaczynaja od 1 odcinka?? czy jakas kontynuacja po wakacjach?? Supernatural wczoraj nawet byl na Tvn ale to chyba kazdy wie wink

T
Carpal Tunnel
Carpal Tunnel
T Offline