|
|
addict
|
|
addict
Witam przymierzam się do zakupy zestawu CB, tylko jest jedne problem jestem zupełnie zielony w tym temacie, są tutaj jacys spece w tym temacie. Będę wdzięczny za wszelkie rady.
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
Potrzebujesz radyja na miasto czy bardziej w trase ? Polska czy Europa ?
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
intek + hustler  smigam na takim zestawie i jest ok
|
|
|
|
|
addict
|
|
addict
60% trasa, 40% miasto Polska. Planuje wydać około 700 zlotych
|
|
|
|
|
enthusiast
|
|
enthusiast
A jest tutaj ktoś kto bawi/ bawił się w łączności międzynarodowe na CB? Jakby to powiedzieć... 11 meters? 
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
za 700 zł to Ty sie z księzycem porozumiesz:) ja jezdze wymiennie na emperorze ninjy i alanie 48 multi + sirio 100cm i zajebiscie chodzi. jesli nie jezdzisz zarobkowo czyt. duzymi mobilami to nie ma co szalec. generalnie lepiej zainwestuj kase w antene niz w radio, taki alan w zupelnosci powinien Ci wystarczyc a kosztuje ok 300zl + 150zl antenka 130cm i powinienes byc zadowolony.
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
60% trasa, 40% miasto Polska. Planuje wydać około 700 zlotych za tą cene dostaniesz spokojnie Walkera ASC + Sirio ML 145
|
|
|
|
|
old hand
|
|
old hand
A mi ostatnio ukradli z bagażnika - wniosek - wozić tylko, gdy jest potrzebne. Żeby nie było, nie było w ogóle radia widać, weszli przez tylną kanapę i zabrali(największa strata obok pokrowca z płytami).
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel
myśle ze 700zł to juz masz takie cudo : ) ogolnie wiekszość sprzetu reprezentuje juz dosyc dobry poziom  byle nie jakies no name kupione na promcji w Tesco.
|
|
|
|
|
a.k.a. "Klajd Frog"
|
|
a.k.a. "Klajd Frog"
a ja z innej beczki... czy teraz, w czasach gdzie pelno na drogach nieoznakowanych radiowozow z kamerami, CB radio spelnia swoja role tak samo jak kiedys? moim zdaniem nie... 
|
|
|
|
|
Carpal Tunnel
|
|
Carpal Tunnel